ART Data, s.r.o. | Implementace a provoz CRM software Vtiger 

Facebook Google Maps E-mail RSS

CRM Podpora

Co je to technická podpora?

Služby technické podpory slouží pro pomoc s řešením chyb a problémů, které se vyskytnou při práci s CRM softwarem, podle zásad základních pravidel technické podpory.

Pravidla poskytování technické podpory včetně definovaného času odezvy jsou přesně vymezena v servisní smlouvě SLA, kterou musí mít zákazník sjednanou.

Jak o podporu požádat?

Uživatel může standardně (pokud není SLA smlouvou stanoveno jinak) žádat o pomoc telefonicky na čísle +420 54321 13 12 v pracovní dny od 9.00 do 17.00 hodin, e-mailem na adrese podpora@art-data.com či formou webového portálu technické podpory.

Jak probíhá vyřizování Vašich požadavků?

Problém přebírá pracovník technické podpory, který žádost uživatele o podporu zaeviduje a pomáhá najít řešení problému; v případě potřeby spolupracuje s příslušným specialistou, případně i se specialisty a programátory výrobce CRM software.