ART Data, s.r.o. | Implementace a provoz CRM software Vtiger 

Facebook Google Maps E-mail RSS

Zákaznická podpora

  • Znalostní základnaHelpdesk: CRM software nabízí komfortní možnosti pro řízení technické podpory pro existující zákazníky. V terminologii CRM jsou zákazníkem hlášené problémy (tickety) definovány jako libovolné zákaznické požadavky na servis, které se vyskytnou po prodeji.
  • FAQ (Často kladené otázky): V CRM software můžete udržovat seznam FAQ. FAQ jsou uložené otázky od zákazníků a k nim příslušející odpovědi, u kterých si myslíme, že jsou nebo budou často opakované v jistém kontextu, a náleží jisté částečné problematice. Tyto FAQ pak můžete použít například:
    • jako znalostní základnu (knowledge base) pro informování Vašich zákazníků o Vašich produktech, službách nebo procedurách,
    • pro informování Vašich zaměstnanců o vnitropodnikových procesech,
    • pro Vaše servisní pracovníky k zefektivnění pomoci zákazníkům.
Úvod O Vtiger CRM Zákaznická podpora